Tingeltangel

tirsdag den 6. november 2012

Snøftvember

Der har været lidt stille herinde i nogle dage, da jeg har holdt fødselsdag, elsker virkelig fødselsdage!!! Især mine egne :D Det er dog også en ganske deprimerende tid på året, for man har det jo med at sige, at vejret indikerer ens opførsel gennem året, og hvis det er sådan vi leger, så er jeg jo intet andet end et skrækkeligt menneske, hver evig eneste år! Det synes jeg satanedeme ikke er sjovt! Især ikke fordi jeg ved, at det kun er tilfældet hvert andet år... Det er sgu da bare skidedeprimerende, at have fødselsdag i november... Alle mennesker er irriterede, og vandet vælter altid ned fra himlen i voldfede stråler, der er jo bestemt ikke noget at smile af. Jeg synes bare, at vi definitivt skal afskaffe november, og så i stedet sætte en måned ind mellem juli og august, så ville vi få længere sommer, og længere sommerferie ;) Det der med, at alle de andre måneder så vil blive skubbet en måned, det lader vi bare som om ikke sker, og så leger vi, at alle er glade :D Hvis man dog bare kunne lege Gud en lille smule...
Det er i sig selv også bare en virkelig klam måned, for det er jo mere eller mindre den måned, hvor alle bliver ramt af snot for hele året, det er kraftedeme bare klamt! Der står gule og grønne stråler ud af de flestes næser :s FØJ siger jeg bare!! November er sgu ikke en rosenrød måned - jo altså næserne er røde, men det var så også det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar