Tingeltangel

tirsdag den 10. december 2013

Træls med træls på - og lidt shopping!

Har haft en lidt træls dag i dag... Var til undervisning i hele to timer, i svensk, og da de to timer var gået, havde jeg ikke den fjerneste idé om, hvad vi havde snakket om, kom vist nok til at kigge på lidt online-shopping ;)
Nå, men forlod så universitetet to timer tidligere, end hvad jeg skulle, men har to eksamensopgaver, jeg kæmper med, så er nødt til at prioritere min tid for tiden. Skulle så lige et smut forbi Frederiksbergcentret:
Købte i går et par bukser (har tre par cowboybukser, jeg bruger, to af dem er gået i stykker i vaskemaskinen, og det sidste par har to huller i røven, så var vist nødt til at skaffe mig et nyt par!), jeg prøvede tre par, men skulle kun have det ene par, problemet var så bare lige, at det var det forkerte par, jeg fik købt, var vist lidt kort for hovedet, så måtte bytte dem i dag. (Tror for resten, at min økonomi græder over, at jeg kører forbi Frederiksbergcentret hver dag, har ekstremt svært ved ikke at gå derind, der er altså et eller andet, der trækker i mig).
Tilbage på rette veje: Da jeg var færdig i Frb.centret (fik også lige købt en julegave), skulle jeg altså hjem, min tidsplan er trods alt ret stram for tiden, men lige som jeg kommer til Vanløse st., hvorfra jeg skal videre med S-tog til Husum, blev en eller anden påkørt af et S-tog, og så gik ser ikke flere af dem... I TO TIMER! De lovede, at der ville komme togbusser, men de kom ikke, og det var fysisk umuligt at skaffe en taxa, der var jo lige pludselig mange, der skulle med.... Efter at have ventet på en taxa i 1½ time fik jeg fat på min kusine, der var så sød at komme og hente mig :) Så to timer har jeg ventet i monsterkoldt vejr i dag, og travlt har jeg så haft. Jeg hader at bo her i Mørkhøj, og vil rigtig gerne flytte tilbage til København, men lejligheder hænger ikke på træerne, og nu hader jeg Lortemørkhøj endnu mere! Til gengæld er jeg blevet færdig med min ene eksamensopgave i dag, så nu er jeg lidt glad igen :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar