Tingeltangel

lørdag den 15. september 2012

Ånder eller tumper?

Elsker bare, når jeg er sammen med folk, der tror en lille smule på ånder og det spirituelle, de er af en eller anden grund bare lidt naive. Jeg synes virkelig det er fedt, når de sover, eller lige er en tur på lokum, at åbne alle skuffer og skabe i boligen, og så komme med det der uskyldige "oh my God! Hvad fanden er der sket her? Er det ånder tror du?" Og straks går folkene fuldstændig i selvsving, og skriger i ren og skær skræk for de ånder, som jeg jo godt er udmærket klar over, ikke er der! Det er sgu helt fantastisk, at man kan få nogle tumper til at tro på den slags crap! ;) Og når de står der, med øjne der løber rundt i hovedet, sved der drypper fra deres pande, og blod der pumper i deres årer, så står jeg bare og griner virkelig hoverende i mit eget lille hoved :p Når de så stadig hopper på den efter 10 gange, går det virkelig op for mig, hvor dumme og naive folk kan være! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar