Tingeltangel

søndag den 9. september 2012

Come nu on kvinder!

Nu er jeg kvinde, men der er simpelthen noget, jeg ikke forstår: Hvordan kan det være, at hunkønsvæsner ALTID skal være så længe på toilettet? I really don't get it! I går f.eks. var jeg ude at se noget stand up, og da der var pause, stormede mænd og kvinder mod toiletterne, hvilket selvfølgelig resulterede i meterlange køer, for når folk skal, så skal de, og det skal jeg satanedeme love for, at de skulle! Mens mændenes kø hurtigt blev kortere og kortere, så voksede kvindernes kø... Seriøst!? Hvorfor fanden er det, at kvinder ikke bare kan tage sig sammen, og skynde sig lidt? Ej, jeg kan selvfølgelig godt se det, offentlige toiletter er klart det fedeste sted at tilbringe sin tid. Mmm, tanken om at stå i en luft fuld af andre kvinders tarmgasser, og det der med at stå i deres pis, det er da også bare lykken. For ja, kvinder pisser også på gulvet! Eller det går jeg i hvert fald ud fra, ellers ved jeg sgu ikke, hvilken væske der sjasker sådan på gulvet? Men come nu on trunter altså, når I ser, at køen til et offentligt toilet er lang, så hank dog lidt op i trussen og kom i omdrejninger, det behøver ikke at tage et kvarter, og makeuppen kan i sgu lægge ved at kigge i jeres lommespejl.
Det skal mænd altså have credit for! I det her tilfælde gør det ikke noget at være hurtig ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar