Tingeltangel

torsdag den 6. september 2012

Løbetur? Ja røvtur!

Sidder lige, og overvejer konceptet "løbetur", her inden jeg vil gå i gang med dagens gode gerning, nemlig at lange nogle varer over disken på arbejdet.
Jeg forstår det simpelthen ikke... altså konceptet. Alle mennesker synes det er "ih så""åh så" fedt, men nej, det er det jo ikke, det er jo løgn! Nu ved jeg godt, at generaliseringer ikke er på sin plads, men come on, nogle gange skal der bare generaliseringer til, for at tegne et tydeligere billede. Men hvad sjovt er der i, at skræve henover fortove og stier, mens man forsøger at holde savlen inde i munden? Jeg kan virkelig ikke se det sjove i det! Jeg synes seriøst ikke, at man ser køn ud, når man kommer der, som en eller anden kødklump, der forsøger at se graciøs ud. og for hver skridt man tager bliver det jo kun værre, man når ikke et eller andet antiklimaks, hvorefter man begynder at se køn ud igen, næh nej, man slutter ved antiklimaks, med sveden dryppende ned fra panden og mellem pattern, altså det løber jo ned ad kroppen i voldfede stråler. 
Det er også som om, at hvert skridt bliver tungere og tungere; til sidst føler jeg, at mine fødder vejer mindst 50 kilo hver, og så bliver det ærligt talt lidt svært at komme frem, eller tilbage, alt afhængig af, hvor man er på vej hen selvfølgelig - jeg er personligt altid på vej væk, væk fra folks øjne, for jeg er åbenbart ikke den eneste, der synes jeg er grim når jeg ligner en flodhest i fuld galop.
De siger også, de kloge altså, at man får det så dejligt bagefter... Det har jeg sgu endnu ikke oplevet! Når jeg er færdig, så har jeg bare lyst til at kaste mig i havnen! Det er vist meget godt, at jeg ikke bor i nærheden af noget vand...
Men hvorfor så løbe? Ja for der er jo ingen grund til at gøre noget, man egentlig ikke har lyst til... Det er simpelthen for at undgå at lyve mere: Alle løber jo! (endnu en generalisering, I know, men det er jo rigtigt) Så jeg løber også, fordi det er in. Før i tiden måtte jeg lade som om, at jeg løb,så jeg ikke sad som den eneste i min omgangskreds, der endnu ikke havde flyttet skankerne på den der løbeagtige måde. Der er simpelthen ikke de distancer jeg ikke har løbet,og løb jeg ikke har deltaget i! Tror faktisk ikke, at de har opdaget, at hele min løbekarriere er en stor fed løgn?! Haha SUCKERS ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar