Tingeltangel

tirsdag den 4. december 2012

Deskoration


Julen er en rigtig dejlig tid, og jeg elsker al den julehygge, højtiden fører med sig, men der er én ting jeg virkelig hader, og det er, at lave juledekorationer! Det er sgu noget fanden har skabt i vrede, for det er jo ikke sjovt! Jeg vil meget hellere købe dem færdiglavet, eller få dem foræret, jeg gider i hvert fald ikke lave dem selv. Det der med at det sviner ud over det hele, leret tørrer ens hænder ud, og det man dekorerer med, altså græs, mos og sådan noget der medfører levende kryb, er bare ikke min stil. Men fra jeg var lille, har jeg altid været tvunget, af min mor, til at lave de her dekorationer, og jeg har ikke haft en skid at skulle have sagt, jeg har jo bare været den lille pige der skulle gøre som jeg fik besked på! (Okay nu gør jeg det måske værre end det i virkeligheden var, men overdrivelse fremmer forståelsen som man siger.) Men de sidste par år har jeg sagt nej! Og har derfor bare nydt dem jeg har fået :)
I år syntes jeg dig, at min mor skulle have en chance, så jeg tegnede denne tegning, og sagde til hende, at hvis jeg skulle lave juledekorationer, så skulle de se sådan her ud:



Man er vel kvinde, og elsker sko! Så hvorfor ikke mikse de to ting? Jeg synes også jeg var ret large, nu åbnede jeg da i det mindste muligheden for at lave en dekoration. Da jeg så kom hjem til min mor i går, 1. søndag i advent, havde hun forberedt sig godt og grundigt, og havde fundet et par sko, jeg kunne lave dekorationer i, og så måtte jeg jo overholde min del af aftalen :) Og hvis jeg skal være helt ærlig, så var det faktisk rigtig hyggeligt! Altså lige bortset fra, når edderkopperne krydsede bordet, ew!! Resultatet blev faktisk også ret godt, hvis jeg selv skal sige det, så glædelig sen 1. søndag i advent :)

Den såkaldte deskoration ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar