Tingeltangel

fredag den 7. december 2012

I've got chills!

Sad og læste om John Travolta og Olivia Newton-John, der åbenbart har lavet en ny sang... Nå, men i hvert fald var der et billede til artiklen, og så var det tanken slog mig, at jeg sgu tror, at manden, der i sin tid åbenbart har forført adskillige kvindehjerte, bruger sådan noget spray-hår, ellers er det fandeme den mærkeligste hårpragt jeg længe har set! Det ligner jo seriøst noget, der er klistret på hans hoved! Det er da den klammeste frisure jeg længe har set, tror ikke han er klar over, hvordan han selv ser ud.. Altså når man er en offentlig person må man sgu godt tænke bare lidt over, hvordan man ser ud, man behøver jo ikke at ligne noget, katten har hentet længst nede i maven!! Men det er bare min mening, hvem ved, måske manden synes, at han er et skår?!?! 
Hvis det er hans eget hår, så burde han i hvert fald holde lidt igen med farven, og bare erkende, at håret altså skifter farve med årene, det er måske på tide, at han giver den som silver fox ;)

Vurdér selv:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar