Tingeltangel

søndag den 30. december 2012

Petite?

Er på ingen måde verdens største menneske, og har efterhånden fundet ud af, at det faktisk fungerer rigtig godt! Det eneste tidspunkt det ikke fungere helt så godt, er når jeg står går på gaden, f.eks. Strøget, eller venter på toget, på f.eks. Nørreport, så har folk en eller anden virkelig dårlig idé med at gå ind i mig, og det synes jeg sgu ikke er særligt pænt gjort! Nok er jeg ikke stor, men jeg er fandeme da heller ikke usynlig, "jeg står lige her, så se dig dog for idiot!"; jeg er et rigtigt menneske, af kød og blod, og ja sommetider har jeg da også tøj på, og det burde da i det mindste være til at kunne se ;)
Nå, men noget af det rigtig fede ved, at være petite, er, at man kan købe tøj i børnetøjsafdelingen i H&M, og sommetider, er det sgu nogle pæne ting man kan få der :) Jeg fik for eksempel en jumpsuit i julegave, og det er ikke fordi der er verdens smukkeste påklædning, men hold kæft, hvor er den lækker at have på! Jeg har haft den på næsten uafbrudt siden jeg fik den! Og så var den billig - se det er en af fordelene ved, at kunne handle i lilleputafdelingen, tingene er bare ikke helt så dyre :)

Sov godt derude - Nata-Cha


Ingen kommentarer:

Send en kommentar