Tingeltangel

tirsdag den 1. januar 2013

Godt nytår!

Et lidt forsinket, men alligevel, GODT NYTÅR!!!

Håber I alle har haft en hel fantastisk overgang fra 2012 til 2013, med lidt for mange knald, lidt for meget sprut, og alt for lidt søvn. Ville have skrevet i går, da jeg stod i lufthavnen (som var fuldstændig tom?!?) og ventede på en veninde, men det var som om mit lorteinternet på min telefon ikke ville tillade mig at skrive.. som om den skal have lov at bestemme - her er det ligesom mig, der er herreren!
Normalt sætter jeg mig mindst ét nytårsforsæt, men denne gang har jeg undgået det, for jeg er simpelthen træt af, at føle mig som en fiasko, fordi jeg alligevel ikke kan holde dem. Sidste år lød mit forsæt f.eks. på, at jeg skulle løbe mindst hver anden da, og jeg vil da godt give mig selv bare en smule credit, for jeg løb da hver anden dag... altså tre gange, og så havde jeg ikke nogen krop tilbage, eller det følte jeg i hvert fald ikke! Godt nok har jeg ikke noget nytårsforsæt for 2013, men jeg har da alligevel drømme for året, som jeg vil håbe går i opfyldelse :) Har du et nytårsforsæt?

Jeg vil husket 2012 som året, hvor jeg, og resten af verden, overlevede jordens undergang hele to gange på samme dag, det er sgu da noget af en præstation, og jo, man er da lykkelig i det øjeblik man opdager, at ens hjerte stadigvæk slår, men come on, prøv lige at komme ind i kampen, vi er faktisk nogen, der tager vores hverdag seriøst!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar