Tingeltangel

søndag den 6. januar 2013

Gamle damer og indkøb altså..

Hvis der noget jeg hader mere, end gamle damer der har virkelig travlt, når jeg er ude at handle, så er det gamle damer, der på ingen måde har travlt. Og bevares, de har da sikkert rigtig god tid, og det har jeg da sikkert også, men det er ikke ensbetydende med, at jeg gider at bruge hele dagen på at købe sølle syv ting. Og det kan da godt være, at det har svage ben, og ikke går helt så hurtigt, men de behøver sgu da ikke, at fylde hele gangen, og så hele tiden, det er jo fysisk umuligt at overhale dem! Hvis de er langsomme, fordi de har problemer med at nå de varer, de skal have, så skal de da bare sige til, jeg hjælper gerne personer i nød. Men som sagt, er det ikke kun de langsomme der er træls, de hurtige er sgu også irriterende! I går blev jeg kørt ned intet mindre end tre gange, af samme dame, fordi hun åbenbart havde travlt,og ikke rigtig kunne styre dyret af en indkøbsvogn... når det er tilfældet, så skulle hun jo nok have sat farten lidt ned.. seriøst altså! Jeg elsker at handle, der er bare et eller over, bare at losse varer ned i indkøbskurven, men når oldinge skal ødelægge min indkøbstur på den måde, så dør jeg sgu lidt inden i!! Og så på en lørdag!
Nå, men fik mine varer, og havde en rigtig dejlig lørdag ellers, weekend er bare lækkert ;)

God søndag :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar