Tingeltangel

onsdag den 9. januar 2013

Jeg ved godt, at jeg har skrevet, at jeg ikke vil skrive om mode, men jeg har lige tænkt mig at gøre en undtagelse, for jeg var nemlig til det der udsalg i Bianco sko i går, og oh hvilken herlighed! Her købte jeg disse awesome sko!:


Det skønne ved udsalg er jo, at priserne på varerne er sat ned, og disse glitterstiletter var sat ned fra 699,- til, hold på hat og briller, 199,- Og så var det som om, jeg bare ikke kunne lade være med at købe dem! De nærmest hoppede ned på mine fødder, da jeg gik forbi dem ;) Eller hoppede og hoppede, mine hænder havde pænt travlt med at åbne mine egne sko, mens den anden hånd åbnede den nye sko, det gik satanedeme hurtigt! Men som så mange andre kvinder, har jeg et eller andet med sko, jeg kan ikke få nok, det er som om, at jeg bare  have sko, for at kunne holde mig kørende, men desværre hænger pengene jo ikke på træerne, så jeg er nødt til, at holde lidt igen, selvom det er svært.

Så skynd jer afsted til Bianco, der er stadigvæk 50% på de fleste af deres sko, det er wild!! :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar