Tingeltangel

tirsdag den 8. januar 2013

Så hold dig dog menneske!

Var lige nede i min kælder for, langt om længe, at pakke mit julepynt væk (Rom blev trods alt ikke bygget på én dag), og da jeg kom til kælderdøren, spredte der sig virkelig hurtigt en skrækkelig stank af urin... Fy for fanden! Ved siden af døren var også en lille pyt, der havde en udpræget gul farve, så kunne jeg ligesom godt lægge to og to sammen, og priste mig ganske lykkelig for, at jeg havde husket at tage sko på, men græd lidt indeni over, at jeg ikke havde taget gummihandsker på :( Hvorfor er det, at folk ikke kan lade være med at pisse alle mulige steder? Det er bare, at klemme benene sammen, og holde sig en lille smule, det andet er fandeme for klamt! Hvis det endelig er, at man virkelig ikke kan holde sig, så kunne man da i det mindste finde en busk og gøde lidt der (og håbe på, at man ikke bliver beskyldt for, at være dendrofil), man behøver sgu ikke at tisse op ad den nærmeste dør, hvor folk rent faktisk placerer deres hænder. De der bare urinerer hvor det passer dem, de ødelægger det virkelig for alle andre...
Synes virkelig, at folk skal tænke på os andre, inden de vælger at pisse over det hele, for det er sgu ikke en særlig rar lugt, eller tanke, at der er nogen der har ladet vandet der, hvor vi placerer vores hænder og fødder.

Så tag jer sammen!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar