Tingeltangel

tirsdag den 5. marts 2013

Ferie med havregrød på!

Ferie!!

I morgen tidlig klokken lidt over 5!?! (Oh shit det er tidligt!!) drager jeg mod lufthavnen, for at flyve til de lidt varmere lande :) Godt nok kun en uge, men ferie er ferie, og jeg skal godt nok slappe af, hygge mig, nyde varmen, og dyrke solen.
Eller dyrke og dyrke.. Jeg er ikke verdens største solbader, da jeg kan nøjes med 10 minutter i alt, og så ligner jeg en hummer, der har kogt lidt for længe (bliver de egentlig rødere, jo længere de koger??), og det gør selvfølgelig, at jeg ikke tilbringer så meget tid i solen; hvis jeg gør, så er det iført rimelig meget tøj, eller et ordentligt lag solcreme af høj faktor, hvilket har resulteret i, at jeg lige har pakket denne her:


Jep, højt skal det være ;) Ulempen med solcreme er, at jo højere faktor den har, jo tykkere og mere klistret bliver den, så den der har konsistens som en god gang klistret havregrød.. mmm...
Jeg kunne sikkert godt klare mig med en SPF 30, men jeg tør ikke rigtig tage chancen, for én ting er, at jeg har sart hus, altså shit happens, men noget andet er, at jeg har pådraget mig en god gang nyrebækkenbetændelse (hvilket er noget så smertefuldt skulle jeg hilse at sige!!), og er derfor i medicinsk behandling. Det er i sig selv fint nok, lortet skal trods alt ned med nakken, men medicinen gør, at jeg ikke må indtage mælkeprodukter (helt fint, jeg er ikke største fan af kojuice), men jeg må heller ikke udsætte mig selv for sol?!? Og så er det sgu, at de hele ikke rigtig hænger sammen længere, for man tager seriøst ikke på charterferie, og undgår solen fuldstændig, det nægter jeg sgu at stå model til! Det ville jo være det samme som at tage et lille barn med i en slikbutik, binde dets hænder sammen på ryggen, og sætte et stykke gaffatape på dets mund, altså helt ærligt.. Så jeg bruge havregrøden, og håber på, at det er fint nok!

Nå, må hellere pakke videre, det er som om det hele går lidt langsomt, som om jeg kan finde alle mulige overspringshandlinger, for svesken på disken, jeg synes sgu, at det er kedeligt at pakke.. Kan heller ikke begrænse mig: Skal være væk i 7 dage, men har pakket til omkring 15, jeg skulle jo nødigt løbe tør for tøj :S Synes faktisk det er endnu kedeligere at pakke ud igen, for så er det hele jo overstået, og så skal man til at finde plads til tingene i klædeskabet igen... Nå, den tid den sorg.

Kan I holde jer muntre, jeg blogger videre, når jeg er hjemme igen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar