Tingeltangel

lørdag den 2. marts 2013

Lørdagshygge

Lovede jo et indlæg i dag, eftersom jeg føler mig lidt skyldig, over ikke at have blogget i en måned! :(
Håber I nyder weekenden i fulde drag, jeg gør i hvert fald :)

I går aftes drog jeg til min kusines babyshower, hvilket var et fantastisk event, havde en virkelig skøn aften, og alle var glade :) Har det lidt svært med alle de der amerikaniserede ting og sager, for synes sgu, at det er noget pjat! Jeg fejrer f.eks. hverken halloween eller valentin, synes det er noget opreklameret pis, der kun er kommet til Danmark for, at de danske blomsterhandlere, legetøjsbutikker etc. kan tjene kassen, og nok skal vi have det danske samfund til at køre rundt, men det gider jeg sgu ikke at spilde penge på.. Fastelavn må være nok. Synes det er helt i orden, at nogle mennesker fejrer det, jeg er bare ikke fan. Nå, men når det så er sagt, så er jeg stor fan af babyshowers :D Alle var bare så glade, og ja, det er egentlig noget, alle burde fejre :)

I dag har jeg endnu engang prøvet, at være lidt kreativ, og faktisk med et rigtig godt resultat, hvis jeg selv skal sige det.
Jeg købte for noget tid siden det her armbånd, da jeg synes, det er virkelig smukt, og lige min stil! Det er et armbånd, jeg sagtens kunne have mange flere af:



Derfor gik jeg i krig med snor og perler, og fik kreeret disse to armbånd:


Så nu har jeg jo mere eller mindre et, til enhver lejlighed!

Det var et lille glimt, fra en lørdag eftermiddag, I må have det skønt, og nyde søndagen! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar