Tingeltangel

fredag den 22. marts 2013

Snow Bunny

Nå, men der kom så altså en "smule" sne i denne omgang, ikke den varslede snestorm, men nogle milliarder fnug blev det så til.

Man kan nu undre sig over, hvad jeg laver på blogger sent denne fredag aften, og svaret er, at jeg skal møde på arbejde i morgen tidlig klokken 7, så jeg orker sgu ikke lige, at lave noget vildt her til aften.. :/

Well tilbage til sneen: Nu den er her, kan man lige så godt prøve, at få det bedste ud af den, og det har jeg så. Jeg arbejder i en daginstitution, både børnehaver og en vuggestue, og her får jeg altså lov til at udfolde mine kreative evner, så lige pludselig dukker op.. I dag er det gået ud over en lygtepæl, der stod der i sneen og så kedelig ud, så jeg gik i gang med, at male et maleri på den... med sneen!

Her får I lige et kig:


Alle går jo og brokker sig over sneen, og svesken på disken, den er sgu også pisseirriterende, men man kan jo ligeså godt forsøge, at få det bedste ud af den, og hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg egentlig, at jeg har klaret det meget godt ;) Børnene fik noget at kigge på, og jeg hyggede mig egentlig meget godt med, at kreere denne "Snow Bunny" ;)

God weekend folkens!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar