Tingeltangel

fredag den 1. marts 2013

Vandrende sko?

Har været ude at shoppe lidt, inden klokken var 10:15 havde jeg købt noget nyt tøj, jeg elsker bare shopping, og nogle gange er det altså i orden med noget morgenshopping synes jeg! Skal en smuttur til de varmere lande på onsdag, så syntes det var en god idé med en ny kjole og en top :) Og jeg havde et gavekort fra jul, så rent faktisk har jeg shoppet helt uden at bruge penge, det er sgu egentlig meget dejligt :D At jeg så kom til at shoppe tre gange i sidste uge, det er en helt anden sag, men hvad pokker, man er vel kvinde... og på SU, men alligevel.

Nå, men på min ene shoppingtur med min skønne veninde, var vi en lille tur i Gina Tricot, for at se udvalget, og der faldt jeg over nogle stiletter - eller jeg faldt selvfølgelig ikke, de stod på en hylde, der hang på væggen, så de var alligevel lidt svære, at falde over, men metaforisk set, faldt jeg over dem. For at være helt ærlig, så ved jeg sgu ikke rigtig, hvad jeg skal synes om dem, om jeg skal græde eller le, for de var sgu noget for sig! Jeg har tilladt mig, at tage et lille billede af dem, så I også kan få fornøjelsen af dem, og måske give mig et hint til, hvad man skal synes om dem:


Jeg kan ikke huske, hvad de kostede, men har ærligt talt lidt svært ved at forestille mig, at de har været billige. 
Som det fremgår, er den ene sko belagt med meget speciel, kunstig pels, mens der omkring hælen er viklet en eller anden form for mærkelig kæde, der til en vis grad ligner noget slangeværk.
En af de andre sko er pakke ind i en enorm mængde glitterstof, og en gigantisk sløjfe, og ja, er yderst mærkværdig, tror faktisk, at den er rigtig tung, at have på.
Det nederste par på billedet er dekoreret i stof med kæmpepailletter, altså vi snakker pailletter, der er mellem 2 og 3 centimeter i diameter!?! Jeg er lige for tiden inde i en periode, hvor jeg elsker pailletter og glitter, men come on, det behøver jo ikke, at være overdrevet. Hvis jeg havde et par af disse sko, uanset hvilket par af dem, så tror jeg mit største problem ville være, at jeg ikke ville ane, hvilket tøj, jeg skulle have på til dem. Jeg ville bestemt ikke være nervøs for at snuble i dem, for tror sgu, at man lander blødt ;)

Svesken på disken, så er jeg ikke overbevist om, at de vil gå som varmt brød. Den eneste person, jeg kunne forestille mig, ville gå i de sko, er Lady Gaga, eller måske, hvis det skal være lidt mere nationalt, Aura Dione, men jeg ved sgu ikke rigtig... Jeg ville i hvert fald ikke byde mine fødder den slags!

I må have en dejlig fredag, jeg regner med, at vende tilbage i morgen :) 

2 kommentarer:

  1. Hvis du køber dem, kan du være trendsetter :D
    Hilsen fra Katty

    SvarSlet
  2. Jeg søgte på sko inden på google/blogs. Din side har det nyeste indlæg. Nå derfor fløj jeg herind. Det jeg vil kommentere på er naturlivis dit billede af to par muterede stiletter. Ja for de er da for sindsyge. Jeg har godt nok set meget forskelligt som sko sælger. Men de par sko ovenfor kan man jo knap nok se hvad er. De har jo fået PELS :D

    Men alt andet lige er jeg nok ikke særlig imponeret når alt kommer til alt, det er nok bare en lille niche. Det var spike Pumps også før, men idag kan de købes rigtig mange steder, vi har da også haft et par eller to hos Youshoe

    Til din tekst i toppen. JA døde blogs er der ALT ALT for mange af. Så hold liv i dine skriblerier.

    Forhåbentligt fortsat god weekend.

    /Rune

    SvarSlet