Tingeltangel

tirsdag den 19. marts 2013

SNESTORM!!

Argh SNESTORM!!!! Min bare røv!

Synes sgu at nyheder, meteorologer og vejret er ved at gå fuldstændig over gevind.. Et uvejr nærmer sig Danmark med hastige skridt, et uvejr bestående af sne og storm, og ja, det er sgu lidt træls, for lige som man troede, at foråret var over os, kommer det her lortevejr, driver alle til vanvid, og gør folks vinterdepressioner årelange, og så... så er det bare én fjer, der bliver til en milliard-million høns. Her har man rigtig gået, og forsøgt at mentalforberede sig selv på, at et afskyeligt uvejr skulle komme over os (hvilket butikker også har, ude foran min lokale Netto, ligger der intet mindre end 3 cm. salt.. Det er måske liige i overkanten?!?), nå, men blev så en smule glad, da jeg opdagede, at sneen primært ville falde i Jylland (i hvert fald mandag), så det lettede trykket en anelse. Well, men i dag var det jo så meningen, at Sjælland og København til en vis grad skulle ligge midt i orkanens øje, og hvad sker der så? Ikke en skid! Jo der er da en tre-fire mikro snefnug, der har irriteret mine øjne, og vind med minimal styrke, der har hjulpet mig på min vej til mit studie, men det er så også det! Alle de forbehold der er blevet taget, er bare røv og nøgler, synes at det hele er gået lidt over gevind.
Nu skal det ikke forstås som at jeg er vred over, at der ikke er snestorm, for det er jeg bestemt ikke, tværtimod, jeg er lykkelig, men der er sgu da ingen grund til, at blæse det op til noget kæmpe stort, og gøre folk vrede helt uden grund, vi har brug for glæde i vores samfund, glæde :) 

Nå, men I må hygge jer i vejret, man må da ikke håbe, at der var alt for mange børn, der havde sat næsen op mod at kælke i disse dage, for de må jo have fået mén for livet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar