Tingeltangel

mandag den 4. marts 2013

Stop nu, det er klamt!

Nu spørger jeg lige ud af posen: Hvorfor er det, at nogle mennesker føler en trang til, at rode i skraldespande? Jeg forstår det virkelig ikke, jeg forstår det simpelthen ikke! Nu kan det godt være, at jeg er sart og alt muligt, men seriøst, det er sgu da klamt, og helt klart noget af det sidste, jeg nogensinde kunne få mig selv til.. Det er bare lidt underligt, at det nærmest falder nogle mennesker naturligt; de kan komme gående på gaden, se en offentlig skraldespand, stikke hånden ned, rode rundt i den, og tage noget op (som regel flasker), som de enten kan bruge til noget, eller få penge for. Men come on, det er jo klamt! Det er andre menneskers affald, noget som de har skilt sig af med, fordi det ikke kunne bruges mere!
Og det er ikke kun "klamme typer", der gør det, det er alle mulige.. Den ene dag på arbejde, opdagede vi to ca. 16-årige piger, rode i industriskraldespandene?!? De havde fundet en ost og sådan noget, som de syntes, de skulle have, men helt ærligt trunter, I ved jo ikke, hvor længe tingene har ligget der, det er sgu for klamt!! Brug dog i stedet lidt penge på at købe nogle varer, I ved er friske. Jeg ved ikke, jeg har bare et eller andet med klunseri, jeg synes faktisk ikke, det er i orden, skraldespande er skraldespande, og det der er smidt i dem, skal blive der.

Nu burde der være et eller andet fancy billede af en person, der gennemgår en skraldespand, men føler mig simpelthen for god til, at udstille folk med billede, jeg vil hellere nøjes med, at skrive om dem, så I kan få et billede af fashionable skraldespand, for ja, lidt på mode må den da godt være ;) (eller mode og mode, ved ikke, om jeg vil sige, at H&M er moderigtige, men alligevel :b)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar