Tingeltangel

torsdag den 6. juni 2013

Dagens neglelak.

Har for resten lige en rettelse: Jeg skrev, i mit sidste indlæg om neglelak, at neglelakken fra Bianco var rigtig god, til trods for den billige pris, men det var desværre ikke tilfældet alligevel... Da jeg vågnede dagene efter, jeg havde lagt den om aftenen, var halvdelen af den forsvundet, og det lignede noget, jeg havde haft på i en måned! Ikke lige det man ønsker, når man tager sådan noget på :/ Og tænk nu, hvis jeg skulle til bryllup eller noget, så havde jeg lignet noget, der var løgn (det gjorde jeg så også, selvom jeg ikke skulle til bryllup!) Hvad værre er, er, at da jeg fjernede lakken, havde den affarvet mine negle, og jeg lignede sgu mere eller mindre en, der var blevet angrebet af neglesvamp! Så kommer der altså lige en smule ridser i ens selvtillidslak! Jeg har været nødsaget til at tilbringe en hel dag på arbejde med svampelignende negle, fordi jeg ikke kunne nå, at lægge noget nyt. Det har jeg så heldigvis haft tid til nu :)


Det her er også en billig lak, fra H&M, men den holder faktisk, det ved jeg af erfaring, og elsker den farve, den hedder "Pink Macaroon".

Den neglelak, der ikke var noget værd, brugte jeg i stedet til at male et billede, det fungerede den rigtig godt til ;)


Har fundet et billedredigeringsprogram i Play Butik - PicsArt - hvor man kan tilføje alle mulige, fede og mindre fede, effekter til sine billeder, og redigere dem, sådan at man f.eks. kan fjerne urenheder i huden og sådan noget, virkelig fedt! :) Det har jeg så leget lidt med... Ved godt, der er meget lys i billedet, men synes alligevel, det er lidt cool ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar