Tingeltangel

søndag den 9. juni 2013

LEGOLAND tur/retur

Var i går i LEGOLAND med en masse skønne mennesker, jeg kender :) Hvis ikke det havde været for selskabets skyld, ville jeg nok sige, at turen var en fiasko! LEGOLAND i sig selv er jo fin nok, men der er alt for mange mennesker til, jeg synes, det er sjovt... De havde i går regnet med, at der ville komme 8.000 mennesker, men der kom 13.000, så det var jo et helvede uden lige, men meterlange køer.. (Altså ikke de der, der siger muh, men dem der er lange, og fulde af mennesker!) Det første sted vi var, stod vi i kø i en time og to minutter, til trods for at de reklamerede med 20 minutter.. Da vi så endelig kom i gang, var det en lille karrusel, der varede ca. 25 sekunder, og så var jeg sådan skuffet allerede fra start.. Det blev kun værre.. I løbet af otte timer, nåede jeg at prøve hele seks forlystelser, fordi vi hele tiden skulle stå i kø.
Da vi skulle have mad, kunne vi heller næsten ikke finde et sted at sidde ned, mens vi spiste, og maden var bare vanvittig dyr! En buffet koster åbenbare 200,- i LEGOLAND, så vi nøjedes med at spise pizza til, hold på hat og briller, 100,- stykket! Pizza, hvor halvdelen var skorpe (hvilket jeg ikke kan lide), og så var der næsten 1 cm. ost, der mest af alt smagte af plastic, så det var bestemt heller ingen succes..
Det fedeste ved at være i LEGOLAND (udover selskabet), var Polar explorer, den var virkelig fed!
Noget jeg også elsker ved stedet, er minibyen, men den fik jeg desværre ikke set, på grund af al tiden i kø :/

I kan lige få et billede af Frihedsgudinden, der står derinde. Hun har nok det kraftigste kæbeparti, jeg længe har set ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar