Tingeltangel

mandag den 3. juni 2013

Negle og andres sygdomme..

Købte for omkring et halvt år siden et par sko i Bianco, og opdagede, da jeg stod i kassen, at de også sælger neglelak, så sådan en pakke skulle jeg selvfølgelig også have! :) Fik hele tre for kun 30,-
Det kan godt være, at det er billig neglelak, men de er faktisk rigtig gode. Det eneste der ikke er så heldigt, er, at den ene gik i stykker, første gang jeg brugte den.. Nu må jeg jo så bare se, hvor længe den holder, når den ikke rigtig kan lukke, Her er dagens "mesterværk" :)



Oplevede for resten noget lidt underligt i dag: Stod og ventede på bussen, da en mand med rollator satte sig ved siden af mig, og helt uhæmmet begyndte at tale om alle sine sygdomme med mig! Har aldrig mødt ham før, og kommer nok heller aldrig til det igen, men han åbnede sig for mig. Det var godt nok ikke lige en samtale, jeg var fan af at lytte på, den handlede bl.a. om brok i mavesækken og bøvser! Jeg fik virkelig ondt af den arme mand, men han behøvede ikke lige at krænge sit hjerte ud på den måde... Jeg kunne selvfølgelig have vendt mig om, så jeg stod med ryggen til ham, men det nænnede jeg alligevel ikke. Synes sgu at det er synd for sådan en mand, der går lidt tabt i systemet (det fortalte han mig), og som ikke har nogen at snakke med, og derfor vælger en eller anden tilfældig. Han var dog meget flink, og da bussen kom, sagde han pænt tak, fordi jeg lyttede, og virkede meget glad - tror jeg "made his day" :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar