Tingeltangel

fredag den 14. juni 2013

Det er jo weekend for satan!!

Det var meningen, jeg skulle have haft en arbejdsuge i den grad! Skulle have arbejdet hele 7 dage i denne uge, hvilket jo med andre ord er full house! ;) "Heldigvis" - hvis man kan sige sådan i det her tilfælde - var jeg nødsaget til at lægge mig syg i to dage, og min arbejdsuge bliver dermed kun på fem dage, hvilket jo er meget normalt.
I morgen skal jeg så på arbejde fra 7-15, og synes ærligt talt, at det tenderer til menneskemishandling, at forlange af folk, at de møder på arbejde en lørdag morgen, så tidligt.. Søndag er lidt bedre, der skal jeg først møde klokken 7:45, så da er der jo ingen ko på isen ;) Jeg er heldigvis C-menneske, altså jeg går sent i seng og står tidligt op, men synes alligevel ikke, at det er sjovt, weekender er weekender, og der skal man have fri! Eller er det mig, der er helt galt på den?
Hvad værre er, er, at jeg ikke kunne sove i nat... Da jeg satte mit vækkeur, stod der, at jeg kunne få 5 timer og 40 minutters søvn, og det er jo helt fint, jeg har ikke behov for mere. Problemet var så bare, at jeg ikke kunne sove, fordi jeg var urolig for at komme for sent i morgen, jeg bekymrede mig altså to morgener forud.. det har jeg ligegodt ikke prøvet før! Efter at have kæmpet et par timer, hankede jeg op i mig selv, og sagde bogstaveligt talt til mig selv, at jeg skulle tage mig sammen! Og det virkede faktisk :D Jeg kunne lige nå at få to timers uafbrudt søvn, og det er så lige tæt på at være i underkanten.. Og dog, for jeg er ikke træt endnu, hvilket er ret ærgerligt, når jeg skal op 5:45 i morgen ;) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar