Tingeltangel

søndag den 2. juni 2013

Jeg har det som kyllingen i et æg!

God-meget-sen-aften,

Håber I har nydt weekenden og det skønne vejr :) Jeg har haft nogle lækre dage!
Har tilbragt weekenden hjemme ved min far, hvor vi har været i haven, og bare nydt sommeren! Det vil sige, det var mest i går, for i dag har vejret ikke være noget at råbe særligt højt hurra for, det har bare været sådan et tja-vejr... 

I går var jeg med min far ude at købe en grill, hvilken der selvfølgelig kom i en papkasse, og som jeg har fortalt før, så sker det altså til tider, at jeg lukker det store legebarn ud, så selvfølgelig skulle jeg ligge i papkassen! Man har trods alt kun det skæg, man selv sidder på ;) Det så omtrent sådan her ud:



Jeg følte mig lidt som sådan en kylling i et æg og et slangemenneske, og riimelig sammenklemt! Men altså, hvad kan man gøre? (skide og lade det tøre) Ej, der var en papkasse, og der var et stort barn, så skal det jo ligesom gå galt - eller galt og galt, det var vist bare sjovt - galt ville vist have været, hvis jeg ikke kunne komme op, og måtte skæres ud ;)



Her til aften tog jeg så hjem til Amager, og måtte lige have et billede af det smukke vejr, for aftensolen er sgu noget af det smukkeste om sommeren! :)

I må have en god start på ugen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar