Tingeltangel

mandag den 24. juni 2013

Endelig kan det bliver sommer!! :)


Så er der liv igen! Har i dag fået afleveret min eneste og sidste eksamensopgave, så nu kan jeg bare vente på at få besked omkring, hvor godt jeg har klaret det... Jeg håber virkelig på at bestå!

Nu skal jeg så til at have et liv igen, og nyde sommeren og ferien - jeg glæder mig! :D Har en uges ferie i juli og en enkelt uge i august med en måned imellem, men tror egentlig, det kommer til at passe meget godt. Skal møde på arbejde i morgen, og resten af ugen, det glæder jeg mig faktisk til, har ikke arbejdet en hel uge, udover på min opgave, så det bliver skønt at komme tilbage :)



Her kan I se, hvordan jeg nyder sommeren ;) Hader egentlig toiletbilleder, især dem, hvor man tydeligt kan se, at de er taget på et toilet, og dem, hvor man også kan se telefonen... men hvad kan man gøre? (Skide og lade det tørre!) Jeg har et stort spejl i min bolig, men fra det kan man se min seng og resten af min bolig (bor ekstremt småt!), og så var det, jeg blev enig med mig selv om, at en badeværelsesvæg var pænere.



T-shirt og briller er fra New Yorker på Strøget, og det sorte armbånd har jeg selv lavet :) Uret er et Skagen ur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar