Tingeltangel

torsdag den 6. juni 2013

Der var en, der var to, der var tre for mange...!

Nu var det jo både Grundlovsdag og Fars dag i går.. Jeg synes det er helt i orden, at vi fejrer Grundlovsdag, det er trods alt Grundloven, der ligger til grund for, at vores samfund kan køre (jeg ved så ikke, om jeg synes, det kører specielt godt for tiden, men det kører.) At dagen så er en helligdag, det synes jeg måske, er lige i overkanten... Bop bop!
Fars dag, derimod, er noget pjat! Jeg forstår ikke, hvorfor vi skal have en enkelt dag om året.. Jeg værdsætter min far hver evig eneste dag, og føler ikke noget behov for at give ham ekstra opmærksomhed én gang om året, han får rigelig opmærksomhed og kærlighed hver dag - det samme med min mor selvfølgelig. 

Så fars og mors dag - ikke min stil.. og da slet heller ikke søsters dag, som det åbenbart også snart er...

Jeg vil hellere have en Min dag! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar