Tingeltangel

tirsdag den 18. juni 2013

Eksamensuge og sommer!!

Håber I har nydt, at det endelig blev sommer igen! De der dage med regn er altså ikke de mest spændende - især ikke når man cykler hjem i "crime time", og har glemt sin paraply i S-toget!! (R.I.P Poul :'-() Men som man siger, der skal jo regn til jordbærene, og nu har det regnet i to dage, så de burde have fået rigeligt med vand.

Jeg har i den kommende uge travlt med eksamen; har i dag fået udleveret en opgave, som skal afleveres på mandag i næste uge, så det bliver jo bare ren og skær hygge... eller noget! Ej, det er faktisk en meget fin opgave, har bare lidt med eksamen, det er sgu aldrig sjovt!

For ikke at leve helt indelukket en hel uge, er jeg i dag rejst hjem til min far i Nordsjælland: Her er både hus, hun og have, hvilket jo er ren luksus, sat op imod mine 35 kvm., ingen vind, som i INGEN vind, og voldsomt varmt, når man ikke kan lufte ud! Og bor på anden sal, så det er jo ikke fordi, jeg bare lige kan gå ud..
Tog toget, altså ikke som i at jeg fik det i min besiddelse, men som i at jeg rejste med det. Det er ikke min yndlingsbeskæftigelse, at rejse med tog, men når man nærmer sig Nordsjælland, og der er grønt over det hele, så bliver man alligevel lidt glad. Dog skulle en eller anden man ødelægge min togtur! Satte mig ind i en kupe, ved de der dobbeltsæder, hvor man sætter sig overfor hinanden, og overfor mig satte der sig en skummel, ældre mand, hvilket er helt fint, men manden stirrede på mig! Selv ikke hvis jeg kiggede tilbage på ham, holdt ham op! Det er altså ikke rart. Det blev hurtigt for meget for mig, så jeg skiftede hurtigt kupe; bare lidt træls, at jeg var nødt til at flytte mig, fordi han ikke kunne holde sine øjne i ro..

Lige endnu et billede, redigeret med PicsArt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar