Tingeltangel

tirsdag den 14. maj 2013

Funny people them Danes!

Så er det vist på tide jeg hanker lidt op i trussen, og ikke slækker sådan, beklager!

Håber I har haft en skøn start på ugen, jeg har haft en lækker start på ugen, med tv-optagelser hele dagen i går, og undervisning, familiehygge og fernisering i dag - hvad mere kan man bede om?

Var som sagt på tv-optagelser i går, og det var virkelig fedt, blev i den grad overbevist om, at jeg rigtig gerne vil være skuespiller, så nu håber jeg bare, det kan lade sig gøre :) I kan godt glæde jer til foråret, når serien kommer i tv, tror den bliver FED!!!

København er altså en mærkelig by, altså som i ekstrem mærkelig! Har taget et billede af byen for at demonstrere, hvor mærkelig det er jeg snakker om:


Man siger jo normalt, at et billede siger mere end tusind ord, men tror, det i det her tilfælde er: "et billede stiller mere end tusind spørgsmål", jeg kommer med nogle stykker: Hvorfor? Hvordan er den havnet der? Hvem vælger at hænge en trillebør til tørre på en gren? Hvordan kommer den ned igen? Hvor kommer den fra?? Jeg mener, det er ikke fordi der er nogen have i miles omkreds?!? Nå ja, tror ikke, det er alt, man skal forstå her i denne verden..
Fortsat god ude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar