Tingeltangel

tirsdag den 28. maj 2013

Sommersko - I love it!

Sommeren nærmer sig, og så kommer den oplagte mulighed for at have lækre sko på :D Og der er især én slags sko, jeg er glad for, nemlig ballerinaer :)


Altså det er selvfølgelig ikke når som helst, man kan have ballerinaer på, og dog! Det er nok ikke verdens bedste fodtøj, når det regner, man risikerer altså at få pænt beskidte og våde fødder, men hvad fanden :b


Det rigtig gode ved ballerinaer er, at de kan fås i stort set alle tøjbutikker og Matas, OG så koster de næsten ikke noget, det er jo lækkert!! :D
Det hele er dog ikke lyserødt, der er en ulempe, nemlig at skoen er meget glad, og man er derfor meget tæt på jorden, og kan mærke alt, hvad man går på... Og det, at de er så flade, betyder, at jeg i det lange løb bliver træt i hæle og fødder, jeg er større fan af, at der er en smule hæl, hvilket jeg er vant til. Men jeg elsker ballerinaer, det gør jeg altså bare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar