Tingeltangel

søndag den 5. maj 2013

Sommer og død..!

Håber I har en skøn weekend!

Det har jeg haft, indtil videre i hvert fald - altså... der er ikke noget, der tegner til, at resten af min weekend skal blive dårlig, men man kan jo aldrig vide ;) 
Jeg har været hjemme hos min mor, og har virkelig hygget mig! Jeg bor alene, og ensomheden bliver sgu sommetider for meget, og så er det altså meget rart, at man lige kan komme hjem til nogle, man holder af, nyder flerheden (ved ikke, om det er et ord, men nu er det brugt, så er det vel et ord?! ;)), og selvfølgelig også det rigtig dejlige selskab :) Der er også noget andet ved ensomheden (dermed mener jeg altså ikke det at være ensom, men alene), jeg ikke kan lide, eller nærmest er bange for, nemlig at dø! Det kan godt være, det lyder underligt, men altså... Jeg har lige fået en kop te galt i halsen! Nej, nej, det er ikke koppen med te, der er kommet i den gale hals, tror ikke rigtig der er plads, det er nemlig nogle ret store kopper jeg har ;) Men må da lige prøve på et senere tidspunkt, om det kan lade sig gøre, for noget skal man jo bruge sin tid på. Nej, det var en enkelt mundfuld te, jeg fik galt i halsen! Hver gang det sker, frygter jeg virkelig, at det skal gå helt galt, og jeg slet ikke vil kunne få vejret igen, og altså dermed DØ! Jeg ville selvfølgelig kunne løbe ud til mine naboer, og få dem til at hamre mig i ryggen, men jeg er genert, og hvad nu, hvis de slet ikke er hjemme? Skal jeg så bare dø en frygtindgydende død?!? Tror jeg har det lidt ligesom Miranda fra Sex and the City, da hun også frygter at dø alene i sin lejlighed :S Jeg kan lige se for mig, hvordan man kan ligge og ralle, og se ens liv passere, mens man langsomt dør.. 
Ej puha, videre til noget positivt :)

Frederiksborg Slot i Hillerød - helt klart et besøg værd!


Har som sagt haft en dejlig weekend, ikke mindst pga. det skønne vejr! :D Jeg har lidt svært ved at forholde mig til, at det pludselig er blevet sommer, og rent faktisk er varmt i vejret, det er jo fantastisk, men jeg har altså lidt svært ved at klæde mig på til lejligheden (altså vejrlejligheden), da jeg er meget kuldeskær.. Men har nydt solen og varmen, og ser nu rigtig frem til en skønherlig sommer :) 
I må have en fortsat god søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar