Tingeltangel

tirsdag den 7. maj 2013

Soooommer, sommer og sol :D

Wow WOw WOW!!! Så tror jeg da, at det lige blev sommer, wuhu! :D
Havde godt nok ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at jeg skulle vågne op til sol og badestrand... Okay, det var nok ikke så meget en badestrand, som det var en baggård, hvor en eller kegle spillede rock for åbne vinduer, og ved I hvad... jeg er ikke til rock! Så hvis man ser bort fra solen, som var virkelig skøn, så var det en rigtig lortemåde at vågne på.
Nå, men jeg har altså ret svært ved at abstrahere fra, at det pludselig ikke er koldt længere - varmen er jo ligesom kommet fra den ene dag til den anden, og helt så omstillingsklar er mit hoved ikke, så jeg klæder mig stadig varmt på, eller nogenlunde varmt ;)
I kan lige få et billede af dagens outfit:

Ja, jeg har SOLBRILLER på!! Er det ikke skønt?!? Sådan nogle har man jo kun på, når solen skinner (altså medmindre man er sådan en trunte, der bare vil se smart ud, og sådan en er jeg ikke - ikke at jeg har noget imod trunter, for det har jeg ikke :P)
Det kan godt være, at det ikke ser så varmt ud mit tøj, men jeg har tre trøjer på, altså til hvis der nu skulle komme en brise ;) OG da jeg cyklede til mit studie, havde jeg også lige en jakke på - eller trench coat, men potato potato - den blev dog for varm, så den lå pænt i cykelkurven, da jeg trådte hjemad :)

Cardiganen er fra Creme Fraiche, en butik jeg har det lidt underligt med at shoppe i, da creme fraiche i min verden kun er noget man bruger i madlavning, og ikke et sted man kan købe sin påklædning.

Jeg ved for resten godt, det ikke var min mening at skrive om påklædning og sådan nogle ting, men sommetider er det det mest spændende i min hverdag, og så bliver det det, jeg kommer til at skrive om, men skal nok komme med nogle flere indlæg om min holdning til hverdagen og samfundet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar