Tingeltangel

søndag den 26. maj 2013

Let's dance!

Jeg elsker musik, musik gør mig glad :)

Jeg plejer at finde min musik på min computer (gjorde det et stykke tid på spotify, men min computer blev meget langsom, så nu foregår det primært på youtube eller via radioen).
Mit problem har så bare været, at jeg ikke rigtig har haft nogen radio, så jeg har også været nødsaget til at høre radio på min computer, og der er altså bare et eller andet med mig og computere, det fungerer mildest talt ikke specielt godt... jeg har to, og de virker nærmest lige dårligt.
Nå, men jeg har så været så heldige, at vi har fået julegaver på mit ene arbejde, ja jeg ved godt, det er ved at være en hel del måneder siden, men Rom blev jo ikke bygget på en dag, og jeg er åbenbart lidt langsom til tider ;) Min i julegave fik jeg den lækreste radio!

Radio fra Dantax

Synes bare, den er så fin! Man kan ikke se det, men det røde på den, er rent faktisk læder ;) Er meget glad for den, problemet er bare, at den er rød... kan godt lide rød, altså det er godt nok ikke min yndlingsfarve, men alligevel, men den passer bare ikke ind i mit hjem...
Jeg har et lidt træls hjem, for bor i en lille ungdomsbolig, hvor jeg bor lidt alternativt, har ikke drømmemøblerne, men de nødvendige... og rød passer altså bare ikke ind i mit studietema...
Der er også lige en anden ting med den, noget virkelig latterligt, den kan nemlig ikke "fange" FM-radio, kun AM, og svesken på disken, der er altså ikke ret mange radiostationer, der udbyder deres kanaler på AM, så mit udvalg er meget småt!

Håber I nyder weekenden :) I går var jeg til fødselsdag hos min faster, hvor det bare var ren familiehygge, og i dag slapper jeg af, har ikke udrettet dethelt store, men det, tænker jeg, er også helt i orden, det er trods alt søndag ;) Nu vil jeg fortsætte dagen med at se "Nynne" :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar